NOVO!

EKOLOŠKI TEČNI SAPUN sa eteričnim uljem ruzmarina.

Cena: 230,oo RSD

Pakovanje: 500 ml

8 komentara (+dodajte svoj?)

  1. VESNA
    Jan 22, 2016 @ 11:21:08

    mOZETE LI MI RECI GDE MOGU DA NABAVIM ULJA ZA SAPUNE TJ. POTREBNE SASTOJKE? VOLELA BIH DA SE OKUSAM U PRAVLJENJU SAPUNA. HVALA

    Odgovor

  2. Betty
    Nov 27, 2014 @ 22:13:40

    Pozdrav. Gde može da se kupi Vaš tečni sapun?

    Odgovor

  3. Natasa
    Nov 18, 2012 @ 15:49:42

    Vas sajt mi je mnogo pomogao, pocela sam i ja da pravim sapune, pa kreme, pa dezodoranse i tako redom, prosto je zarazno🙂 volela bih da napravim i tecni sapun , ali ne znam gde mogu da nabavim KOH, da li mozete da me uputite?

    Odgovor

  4. mihajlo
    Dec 17, 2011 @ 21:47:45

    Pozdrav, interesujeme da li za pravljenje tečnog sapuna koristite kalijum hidroksid?

    Odgovor

    • manufaktura miletin
      Dec 18, 2011 @ 10:48:20

      Da, za tečni se koristi KOH. Možete praviti tečni sapun i od sapuna od masne sode, ali treba dosta više vode da bi bio tečan i samim tim manje peni i pere, i sklon je zgušnjavanju. Može da se koristi kao deterdžent za veš i suđe.

      Odgovor

  5. Sonja
    May 12, 2011 @ 15:18:07

    Poslednjih godina preferiram tečne sapune za ruke, posto su mi se jednostavno činili blažim i nežnijim za kožu. I pored toga dešava mi se, posebno zimi, da se pojavi crvenilo po rukama, pa sam ih morala mazati raznim melemima.

    Sa ovim sapunom potpuno druga priča, cim operem ruke i osetim kako je koža mekana i nimalo suva. Prirodni miris sapuna mi se mnogo sviđa i totalno sam oduševljena🙂 samo tako nastavite!

    Odgovor

Ostavite odgovor

Sosini fini sapuni

