Bojanin prvenac!

Bojana Vladičić iz Foče (RS) nas je obradovala fotografijama svojih prvih sapuna! Ako je suditi po slikama, uspeh joj je zagarantovan, jedino mora paziti da ih neko dete ne gricne jer deluju jako primamljivo! Kada se ovo uhoda,u ovom članku ćete moći naći link ka njenom sajtu. Bojana nam je pomogla i oko značenja INS broja, što možete pročitati ovde.

dodatak-Nekoliko meseci kasnije:

Lepa priča ima nastavak- Bojanini sapuni se lepo prodaju, kupci su zadovoljni, a ona ima puno entuzijazma i volje da i dalje uči i razvija novostečene veštine! Svi sapuni su rađeni sa kozjim mlekom i uz dodatak raznog  lekovitog bilja. Vreme radi za strpljive i hrabre! Bojana dodaje: „Kada sam napravila svoj prvi sapun sjećam se da

100_6345

 sam jedva čekala da ga izvadim iz kalupa.O svemu ovome nisam znala ništa , nisam imala iskustva. Kada sam  ga isjekla bila sam presrećna.Ovo je jedan divan način da pokažemo kreativnost, maštu i naravno spoj ugodnog i korisnog, da čuvamo našu prirodu, koristimo ono što nam ona nesebično

100_6334

daruje, i ponudimo pravi prirodni proizvod. To je zaista poseban osjećaj i jak motiv  da nastavim i dalje ovim putem.

Drago mi je zato što sam i ja postala dio ove „ sapundžijske“ porodice! „

5 komentara (+dodajte svoj?)

  1. zrinka wilhelm
    Jun 04, 2012 @ 15:58:30

    Suuuper sapuni!

    Odgovor

  2. Bojana ( R.S.)
    May 25, 2012 @ 02:30:57

    Hvala Vam na nesebičnoj podršci, lijepim riječima i ustupljenom prostoru na Vašem veb sajtu. Ovo je za mene svakako početak ali, zadovoljna sam i spremna da učim i da se usavršavam. Kada radimo nešto sa puno ljubavi i volje i rezultati su vidljivi.
    Srdačan pozdrav Vama i svako dobro!

    Odgovor

  3. manufaktura miletin
    May 24, 2012 @ 21:11:18

    Reblogged this on Manufaktura Miletin.

    Odgovor

  4. Bojana ( R.S.)
    Mar 05, 2012 @ 23:09:43

    Srećna sam i zadovoljna zato što sam u svojoj namjeri imala kontakt sa Vama. Vi ste mi svojim nesebičnim savjetima dali osnovne smjernice za izradu prirodnih sapuna. Danas je sve manje ljudi koji su iskreni i žele nekom pomoći, a Vi ste jedan svijetli primjer koji bi svi trebali slijediti!

    Srdačan pozdrav.

    Odgovor

Ostavite odgovor

Sosini fini sapuni

