Rudnik sapuna iz Majdanpeka

„Pišem Vam pošto mi nekako Vaša priča, bar onaj deo koji ste podelili, liči. Moja priča. Odakle početi. Restrukturiranje, privatizacija, tehnološki viškovi, grčevito traženje nekog novog zaposlenja. Zovem se Mirjana Cakić-Mladenović. Imam 40 godina, po struci sam diplomirani tehnolog (neorganska tehnologija). Nisam  omladinac, bar po godinama, ali iz dana u dan čini se da treba nešto pokrenuti i preokrenuti.

Vas sam pronašla surfujući. Početak priče mi je bio tako poznat. „Mi smo mala porodična manufaktura…. U početku smo ovo pravili  samo za sebe i naše prijatelje. Tek nakon dužeg vremena i veoma pozitivnih iskustava, odlučili smo …...”  Da ne dužim, moj hobi je izrada sapuna ( ja sam ih nazvala “TOUCH” i ja ih, još uvek, pravim za sebe i svoje prijatelje. Mirišu na lavandu, mentu, karanfilić. Pokušavam da se igram formama i bojama da sapuni mirišu na zelenilo koje okružuje mesto u kojem zivim.  Prošla sam obuku za preduzetnike i izradila svoj biznis plan. Čak sam angazovala i dizajnerski studio koji mi je izradio logo i dizajn etiketa.  Živim u kraju koji velike nade polaže u razvoj turizma. Ma ideja imam na pretek!”

Trud je pokazao jako lepe rezultate! Želimo Vam puno uspeha, a voleli bismo i da opišete kako pravite kamenčiće!

Ostavite odgovor

Sosini fini sapuni

