Mala kikindska radionica

U našem gradu Kikindi, rodila se još jedna mala radionica, još jedna lepa ideja se polako pretače u delo. Gospođa Oličkov je ozbiljno namerila da se posveti ovom poslu, i kaže:

„Radila sam u Banci, dobila otkaz pre godinu i po kao tehnološki višak, kao diplomirani ekonomista i sa 25 godina staža . Deca se još školuju. Vaše savete je pronašla moja sestra, zajedno smo pravile sapune po Vašem receptu. Meni se ovaj posao zaista dopada, volela bih da mogu da ga radim i dalje i da mi pomogne da dopunimo kućni budzet, da živimo skromno ali pristojno.“

Nema se šta dodati, osim možda „Hrabrima i Bog pomaže“!

 

Dodato 23.7.12.

-Nekoliko novih slika sapuna koji su prošli testiranje u Zavodu za javno zravlje i koji su dobili svoje konačno pakovanje!

„Sapune koristimo i mi i neki širi krug prijatelja i rodjaka. Baš smo zadovoljni u ovom „projektu testiranja“. Meni je posebno zadovoljstvo to što njima perem i kosu i prepoznajem taj osećaj iz detinjstva, kada smo koristili domaće sapune koje je kuvala naša baba- kao da koža glave „prodiše“.

Sad ovi sapuni- cvetovi, imaju deklaraciju i ići će u javnu prodaju.“ Za sada možete poručiti proizvode i raspitati se preko e-mail adrese dolickov@gmail.com

Ostavite odgovor

Sosini fini sapuni

